I FESTA DA REPÚBLICA GALEGA

0931434001277194562-cartaz-da-i-festa-da-republica-galegaVários colectivos da comarca de Ordes (A.C.Lucerna, A.C.Foucelhas), de Bergantinhos (A Revoltaina Cultural da Beira de Bergantinhos) organizarom o 27 de Junho do 2010 umha festa comemorativa do 79 Aniversário da proclamaçom da República Galega, efectuada em Compostela durante a greve dos trabalhadores do caminho-de-ferro no 27 de Junho de 1931, justo antes das eleiçons às Cortes Constituíntes da República Espanhola. Polo simbolismo do sítio, a festa fará-se na estaçom velha de Gesteda (Cerzeda), abandonada ao passo do AVE, e situada à beira do Lenguelhe. Ainda que o programa está aberto a novas incorporaçons e/ou modificaçons, em princípio será o seguinte:

FESTA DA REPÚBLICA GALEGA
27 de Junho de 1931 – 27 de Junho de 2010
79 Aniversário da proclamaçom da República Galega

  • 12h00: passa-ruas com gaiteiras/os.
  • 12h30: acto explicando a comemoraçom, e os factos de aquele revolucionário ano de 1931. Haverá também umha expossiçom.
  • 13h00: sessom vermouth.
  • 14h00: jantar popular, a cárrego do Sindicato Labrego Galego, com produtos da zona.
  • 16h00: aberto de bilharda.
  • 17h00: enquanto continua a bilharda actuará o clown Fredi para as crianças.
  • À tarde haverá também projecçons de documentários relacionados com os factos, e mesmo poda que haja um estreio dum documentário realizado para a ocasiom! Os colectivos que o desejem também poderám instalar um posto com o seu material.
  • À noitinha começarám as actuaçons musicais. Tocará Leo i Arremecághona e Mini e Mero, mas é possível que haja mais actuaçons.

Para o dia teram publicado um pequeno livro com a investigaçom histórica que estam a realizar; os benefícios da sua venda irám destinados à celebraçom da própria festa. Além disso, A Revoltaina Cultural de Bergantinhos publicou um livro de relatos de Brais Zas Arredor do Paraíso, cujos benefícios irám também destinados integramente à celebraçom da Festa da República Galega.

A sua intençom é «pôr a data no calendário», e que a celebraçom tenha continuidade.

http://agal-gz.org/blogues/index.php/republicagalega/

http://agal-gz.org/blogues/index.php/foucelhas/

About the author: República Galega

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Este sitio emprega Akismet para reducir o spam. Aprende como se procesan os datos dos teus comentarios.